Pomoc

Outlook Express

  1. Otwieramy program Outlook Express za pomocą menu Start.
  2. Uruchamiamy okno kont pocztowych: Narzędzia -> Konta.
  3. Klikamy na kartę "Poczta" i wybieramy opcję Dodaj -> Poczta
  4. Wprowadzamy swoje imię i nazwisko. Będzie się pojawiać w każdym wysłanym mailu w w polu "nadawca".
  5. Następnie wpisujemy adres e-mail, który będzie widoczny w polu "nadawca" i na który będą kierowane odpowiedzi. Domyślnym adresem jest twójlogin@twojadomena.pl. Pozostałe adresy można utworzyć w panelu DirectAdmin.
  6. Kolejnym krokiem jest wprowadzenie adresów serwerów pocztowych prawidłowych dla hostingu. Prawidłowe adresy serwerów można znaleźć w panelu klienta, pod linkiem "informacje".
  7. Outlook Exporess poprosi o wprowadzenie swojego loginu i hasła.
  8. Aby poprawnie wysyłać pocztę za pomocą programu pocztowego, należy jeszcze włączyć obsługę uwierzytelniania dla serwera SMTP:
    Ponownie wchodzimy do Narzędzia -> Konta, wybieramy utworzone przed chwilą konto i klikamy na przycisk "Właściwości".
    Klikamy na zakładkę "Serwery" i zaznaczamy opcję "Serwer wymaga uwierzytelnienia".

Oceń przydatność: